Zestaw do konwersji sprzęgło 1UZ/3UZ FE + skrzynie BMW S5D, GS5, GS6 STAGE2 780Nm

  • Dodaj recenzję:
  • Dostępność: DOSTĘPNE
  • szt.
  • Cena netto: €905,15 €1 113,33

Zestaw sprzęgła z tarczą obitą okładziną SAULEDA SF-MC2 aramidowo-kevlarowa do silników Toyota 1UZ/3UZ FE połączonych adapterem ze skrzynią BMW patrz lista niżej.

Nasze sprzęgła sprawdzają się w warunkach ekstremalnych jak i w ulicznych projektach.

ZESTAW STAGE 2 DEDYKOWANY DO SILNIKÓW GENERUJĄCYCH do 780Nm momentu obrotowego!
dla mocniejszych setupów wykonujemy sprzęgła wielotarczowe do 2400Nm

komplet zawiera:

-Koło zamachowe 6,4kg specjalny lekki stop lotniczy AlZnMg+Ti, koło zamachowe wykonane w technologii CNC, jednomasowe z osadzonym wieńcem zębatym rozrusznika w zestawie, w zależności od wersji skrzyni łożysko wałka sprzęgłowego osadzone jest w kole lub trzpień centrujący pod łożysko w wałku skrzyni biegów
-Tarcza sprzęgła sztywna 240mm lub ze sprężynkami dla skrzyń GS6-53 obita okładzinami SAULEDA SF-MC2
-Wzmocniony docisk sprzęgła SACHS Racing
-łożysko oporowe sprzęgła
-adapter łączący silnik Toyota ze skrzynią BMW wykonany z DURALU AW-2017a

-Śruby koła zamachowego klasa 12,9 oraz do skrzyni i adaptera

Wysyłka max 10 dni roboczych po złożeniu wymaganej konfiguracji.

Dlaczego stosujemy specjalny lekki stop lotniczy AlZnMg+Ti?

Flywheel material cimparision

Ten stop przewyższa wytrzymałością standardowe stale stosowane na koła zamachowe, jego parametry wytrzymałościowe przewyższają żeliwo sferoidalne stosowane na wały korbowe silników. Lekki stop ma doskonałe właściwości odprowadzające ciepło od żeliwnej wymiennej tarczy ciernej współpracującej z tarczami sprzęgła. Koło działa jak radiator. Stalowe koła zamachowe mają tendencje do deformowania się na skutek przegrzania.

Pod poniższym linkiem możesz zapoznać się z naszym wynikiem testu tradycyjnego koła stalowego i hybrydowego.

https://adamat.com.pl/blog/kola-zamachowe-dlaczego-hybryda.html

Sprzęgła całościowo są wyważane dynamicznie.

Adapter dostępny jest dla poniższych skrzyń:

6 biegowa skrzynia E82/E90-E93/E60-E64/ N54 - GS6-53BZ oraz Xdrive GS6X53BZ wałek 32.5x35-26N

6 biegowa skrzynia E46/E82/E90-E93/E60-E64/ M57N i M57N2 - GS6-53DZ oraz Xdrive GS6X53DZ wałek 32.5x35-26N

6 biegowa skrzynia E46/E39/E85/E86/E81/E87/E90/E91/E60/E61/ N52/M54 - GS6-37BZ oraz XDrive GS6X37BZ wałek 23.13x29.13-22N

6 biegowa skrzynia E46/E39/E85/E86/E81/E87/E90/E91/E60/E61/ M47/M47N/M47N2/N47/N47N2 - GS6-37DZ oraz XDrive GS6X37DZ wałek 23.13x29.13-22N

5 biegowa skrzynia E46/E39 M57 - GS5-39DZ wałek 28x35-10N

5 biegowe skrzynie E30/E36E34/E39/E38/E46 M50/M52/S50/S52 - S5D-320Z, S5D-310Z, S5D-260Z wałek 23x29-10N

 

Jeśli na liście nie ma interesującej ciebie skrzyni, skontaktuj się z nami.

Służymy pomocą w dopasowaniu najlepszego wariantu!