Produkt objęty jest roczną gwarancją.
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
Zestaw sprzęgła dwutarczowego do silników 1UZ / 3UZ FE STAGE1 1040Nm skrzynie BMW GS6-53DZ JGG / JGL / HB7.
ZESTAW STAGE1 DEDYKOWANY DO SILNIKÓW GENERUJĄCYCH MAX 1056Nm momentu obrotowego. Zestaw bardzo dobrze sprawdza się w samochodach ulicznych oraz okazjonalnych wypadach na tor. Oferujemy również warianty mocniejszych sprzęgieł do profesjonalnych zastosowań sportowych.
komplet zawiera:
-adapter 19,5mm wykonany z bardzo wytrzymałego fortalu AW7075 dwukrotnie wytrzymalszego od popularnie stosowanego duralu aw2017a czy stali C45 lub innych gatunków stali ST, adapter osadzanych na oryginalnych kołkach w silniku oraz otworach pozycjonujących w skrzyni biegów. Adapter wykonany całkowicie na frezarce CNC DMG, dokładność pozycjonowania adaptera na silniku 0,01mm.
-śruby montażowe do mocowania adaptera do silnika i skrzyni do adaptera
-lekkie koło zamachowe wykonane ze specjalnego stopu lotniczego AlMgZn+Ti o wytrzymałości stali 42CrMo4, koło monolityczne z osadzonym wieńcem zębatym rozrusznika w zestawie.
-dwie tarcze sprzęgła Performance 240mm na sztywnych podkładach obite kevlarem LUK 8090S
-przekładka ze specjalnej stali konstrukcyjnej stopowej, odporna na ścieranie i wysoką temperaturę
-Docisk sprzęgła SACHS
-nasz opatentowany sprężynowy system tłumienia drgań przekładki z automatycznym centrowaniem przy wysprzęglaniu co jest bardzo ważne przy skrzyniach sekwencyjnych przy szybkiej zmianie biegów - KLIKNIJ I ZOBACZ NASZE ROZWIĄZANIE!
-śruby koła zamachowego klasa 12.9
-łożysko oporowe sprzęgła
-trzpień centrujący tarcze
Parametry sprzęgła:
Dedykowany do silników | Toyota 1UZ/3UZ FE |
Waga koła zamachowego | 6.9kg-7.9kg w zależności od wersji skrzyni biegów |
Materiał koła zamachowego | Special Grade Aluminum Alloy AlZnMg+Ti |
Średnica tarcz sprzęgła | 240mm |
Materiał cierny okładzin tarcz sprzęgłowych | LUK8090S z dodatkiem kevlaru |
Rozmiar wałka sprzęgłowego | Zobacz tabela |
Maksymalny moment obrotowy | STAGE1 - 1040Nm |
Zastosowany docisk sprzęgła |
SACHS 3082311341 |
Zastosowane łożysko wyciskowe | SACHS 3189600090 |
Instrukcja montażu sprzęgła | Kliknij aby pobrać plik pdf. |
Dostępne konfiguracje adapter. Jeśli na wykazie nie ma interesującej ciebie skrzyni biegów napisz do nas o pomoc.
Konfiguracja adaptera i obsługiwane skrzynie biegów | |||||||
BMW tranmissiom model | From BMW chasis | Engine code | Spline shaft size | Version 1 | Version 2 | Version 3 | Version 4 |
6-th gear GS6-45BZ | N52/N53 | 32.5x35-26N | support |
|
|||
6-th gear GS6-53BZ and Xdrive | E82/E90-E93/E60-E64/ | N54 | 32.5x35-26N | support |
|
||
6-th gear GS6-53DZ HGA | E46 | M57N 3.0d | 32.5x35-26N | support | |||
6-th gear GS6-53DZ HGU / HGD / HGK / JGA | E82/E90-E93/E60-E64/ |
M57N/M57N2 3.0d N57 3.0d |
32.5x35-26N | support | |||
6-th gear GS6-53DZ JGG / JGL / HB7 | E81/E82/E87/E88 (123d) | N47/N47S | 32.5x35-26N | support | |||
6-th gear GS6-37BZ | E46/E39/E85/E86/E81/E87/E90/E91/E60/E61/ | N52/M54 | 23.13x29.13-22N | support | |||
6-th gear GS6-37DZ | E46/E39/E85/E86/E81/E87/E90/E91/E60/E61/ | M47/M47N/M47N2/N47/N47N2 | 23.13x29.13-22N | support | |||
6-th gear S6S-420G and SMG | E46 M3 | S54 | 28x35-10N | support | support | ||
5-th gear GS5-39DZ | E46/E39 | M57 3.0d | 28x35-10N | support |
support |
||
5-th gear S5D-320Z, S5D-310Z, S5D-260Z | E30/E36/E36 M3/E34/E39/E38/E46 | M50/M52/S50/S52 | 23x29-10N |
support |
Wysyłka do 10 dni roboczych
Sprzęgła całościowo są wyważane dynamicznie na wyważarce firmy CIMAT.
Dlaczego powinieneś wybrać nasze rozwiązanie?
-Ponad 15 lat doświadczenia w motorspocie. Nasza konstrukcja została sprawdzona przez setki zadowolonych klientów na całym świecie, rozwiązanie nasze jest używane w samochodach wyścigowych, rajdowych, driftingowych oraz dragu od 8 lat. Jest 100% odpowiedzią na Wasze potrzeby, sami dysponujemy samochodem testowym w którym sprawdzamy wprowadzane na rynek rozwiązania. Dowodem na wyższość naszego rozwiązania nad konkurencją jest uzyskany patent w Urzędzie patentowym zarejestrowanym pod numerem Ru.071663. Jeśli znajdziesz inne firmy stosujące rozwiązanie podobne do naszego poinformuj nas a otrzymasz od nas nagrodę!
Zapoznaj się z informacjami w zakładce O NAS
Wzmocnienie do STAGE2 1150Nm
- element wzmacniony, tarcze sprzęgła spiekowe 4 łapokowe
- zalecane do: samochodów wyścigowych, rajdowych, samochodów do driftu / dragu stosujących opony z homologacją drogową
Wzmocnienie do STAGE3 1300Nm
- element wzmocniony. Docisk sportowy SACHS Racing 883082.001243
- zalecane do: mocnych samochodów ulicznych stosowanych 50% czasy na drodze / 50% czasu na torze
Wzmocnienie do STAGE4 1570Nm
- element wzmacniony, tarcze sprzęgła 100% kevlarowe. Docisk sportowy SACHS Racing 883082.001243
- zalecane do: Samochodów terenowych przeprawowych typu offroad oraz cross country.
Wzmocnienie do STAGE5 1700Nm
- element wzmacniony, tarcze sprzęgła spiekowe 4 łapokowe. Docisk sportowy SACHS Racing 883082.001243
- zalecane do: mocnych samochodów wyścigowych, rajdowych; samochodów do driftu / dragu stosujących opony typu semislick i slick o bardzo dużej przyczepności; Samochodów terenowych rajdowych cross country.