LS1 / LS2 / LS3 / LS7 / LS9 / LQ4 / LT1 / LT2 Zestaw konwersji sprzęgło dwutarczowe STAGE5 1700Nm do Mitsubishi Pajero Evolution 3.5 V6

  • Dodaj recenzję:
  • Dostępność: DOSTĘPNE
  • Czas realizacji: 10 dni roboczych
  • Cena netto: €1 574,89 €1 937,11

Produkt objęty jest roczną gwarancją.

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.

Oferujemy zestaw konwersji do skrzyni biegów Mitsubishi Pajero Evolution wraz ze sprzęgłem dwutarczowym STAGE5 do 1700Nm momentu obrotowego.

Zestaw dedykowany jest do silników v8 GM Chevrolet LS1 / LS2 / LS3 / LS7 / LS9 / LQ4 / LQ9 oraz LT1 i LT4. Idealny zestaw sprzęgła do mocnego samochodu terenowego przeznaczonego do rajdów terenowych typu cross country.

komplet zawiera:

-Koło zamachowe 7,9kg specjalny lekki stop lotniczy AlZnMg+Ti, koło zamachowe wykonane w technologii CNC, jednomasowe z osadzonym wieńcem zębatym rozrusznika w zestawie, W kole osadzona jest wymienna wkładka cierna wykonana z żeliwa sferoidalnego GJS600.
-2x Tarcza Performance 240mm obita okładzinami spiekowymi
-przekładka stalowa ze stali ulepszanej cieplnie odporna na wysokie temperatury oraz odkształcenia
-Docisk sprzęgła SACHS Racing 883082.001243
-adapter łączący silnik ze skrzynią wykonany ze stopu AL7075 o wytrzymałości większej od typowych stali konstrukcyjnych
-trzpień centrujący do montażu tarcz sprzęgłowych
-instrukcja montażu zestawu dwutarczowego (wysyłana w pdf na email)

-Śruby koła zamachowego w klasie 12.9 oraz do skrzyni i adaptera

Parametry techniczne sprzęgła:

Dedykowany do silników

Chevrolet LS1 / LS2 / LS3 / LS7 / LS9 / LQ4 / LQ9 / LT1 / LT2

UWAGA! prosimy o podanie w zamówieniu wersji silnika.

Waga koła zamachowego 7.9kg
Materiał koła zamachowego Special Grade Aluminum Alloy AlZnMg+Ti
Średnica tarcz sprzęgła 240mm
Materiał cierny okładzin tarcz sprzęgłowych MIKODA spiek
Rozmiar wałka sprzęgłowego 17mm
Maksymalny moment obrotowy STAGE5 - 1700Nm
Zastosowany docisk sprzęgła

SACHS 883082.001243

Zalecane łożysko wyciskowe brak w zestawie

 


 

Dlaczego stosujemy specjalny lekki stop lotniczy AlZnMg+Ti?

Flywheel material cimparision

Ten stop przewyższa wytrzymałością standardowe stale stosowane na koła zamachowe, jego parametry wytrzymałościowe przewyższają żeliwo sferoidalne stosowane na wały korbowe silników. Lekki stop ma doskonałe właściwości odprowadzające ciepło od żeliwnej wymiennej tarczy ciernej współpracującej z tarczami sprzęgła. Koło działa jak radiator. Stalowe koła zamachowe mają tendencje do deformowania się na skutek przegrzania. Najczęściej są to materiały niewysezonowane nie poddawane specjalnej kosztownej obróbce cieplnej.

Dlaczego wprowadziliśmy system tłumienia drgań przekładki?

Nasze Srzęgła wyposażone są w prosty opatentowany system tłumienia drgań przekładki stosowanych w sprzęgłach wielotarczowych. Z pewnością niejednokrotnie słyszałeś sprzęgło wielotarczowe z którego wydobywały się niepokojące odgłosy takie jak stuki. Wiemy jak bardzo potrafią one irytować użytkownika, nie masz pewności czy tak musi być czy coś się zużyło. Luz między przekładką a kołem musi być zapewniony na rozszerzalność cieplną, Zbyt mały luz powoduje przy nagrzewaniu sprzęgła zacieranie przekładkki. Nasze rozwiązanie likwiduje efekty terkotania luźniej przekładki w kole zamachowym. Oprócz poprawy walorów użytkowych, tłumik drgań ma za zadanie wyeliminować zjawisko udaru które występuje miedzy ściankami przekładki będącej w kontakcie w kołem zamachowym. Zjawisko to występuje właśnie podczas kopnięcia sprzęgłem, gdzie następuje wysprzęglenie i zluzowanie przekładki w stosunku do koła i kolejnie jej uderzenie w ściankę oporową koła w momencie puszczania sprzęgła.

Centrowanie przekładki i kasowanie luzu ADAMAT

Kolejnym atutem jest zastosowany sprężynowy system centrowania przekładki po wysprzęgleniu, odpowiednio obliczone sprężyny pozwalają na szybkie przekładanie biegów tak jak w sprzęgłach jednotarczowych dzięki automatycznemu odsuwaniu przekładki od tarcz sprzęgłowych.

Wysyłka do 10 dni roboczych ze względu na konieczność złożenia wymaganej konfiguracji

po zakupie prosimy o informacje w Przypadku skrzyń serii GS6 czy wałek skrzyni ma wewnętrzne łożysko, czy też czop centrujący pod łożysko osadzone w kole zamachowym.

Sprzęgła całościowo są wyważane dynamicznie.


Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.