Produkt objęty jest roczną gwarancją.
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
Oferujemy zestaw konwersji do skrzyni biegów Mitsubishi Pajero Evolution wraz ze sprzęgłem dwutarczowym STAGE5 do 1700Nm momentu obrotowego.
Zestaw dedykowany jest do silników v8 GM Chevrolet LS1 / LS2 / LS3 / LS7 / LS9 / LQ4 / LQ9 oraz LT1 i LT4. Idealny zestaw sprzęgła do mocnego samochodu terenowego przeznaczonego do rajdów terenowych typu cross country.
komplet zawiera:
-Koło zamachowe 7,9kg specjalny lekki stop lotniczy AlZnMg+Ti, koło zamachowe wykonane w technologii CNC, jednomasowe z osadzonym wieńcem zębatym rozrusznika w zestawie, W kole osadzona jest wymienna wkładka cierna wykonana z żeliwa sferoidalnego GJS600.-Śruby koła zamachowego w klasie 12.9 oraz do skrzyni i adaptera
Parametry techniczne sprzęgła:
Dedykowany do silników |
Chevrolet LS1 / LS2 / LS3 / LS7 / LS9 / LQ4 / LQ9 / LT1 / LT2 UWAGA! prosimy o podanie w zamówieniu wersji silnika. |
Waga koła zamachowego | 7.9kg |
Materiał koła zamachowego | Special Grade Aluminum Alloy AlZnMg+Ti |
Średnica tarcz sprzęgła | 240mm |
Materiał cierny okładzin tarcz sprzęgłowych | MIKODA spiek |
Rozmiar wałka sprzęgłowego | 17mm |
Maksymalny moment obrotowy | STAGE5 - 1700Nm |
Zastosowany docisk sprzęgła |
SACHS 883082.001243 |
Zalecane łożysko wyciskowe | brak w zestawie |
Dlaczego stosujemy specjalny lekki stop lotniczy AlZnMg+Ti?
Ten stop przewyższa wytrzymałością standardowe stale stosowane na koła zamachowe, jego parametry wytrzymałościowe przewyższają żeliwo sferoidalne stosowane na wały korbowe silników. Lekki stop ma doskonałe właściwości odprowadzające ciepło od żeliwnej wymiennej tarczy ciernej współpracującej z tarczami sprzęgła. Koło działa jak radiator. Stalowe koła zamachowe mają tendencje do deformowania się na skutek przegrzania. Najczęściej są to materiały niewysezonowane nie poddawane specjalnej kosztownej obróbce cieplnej.
Dlaczego wprowadziliśmy system tłumienia drgań przekładki?
Nasze Srzęgła wyposażone są w prosty opatentowany system tłumienia drgań przekładki stosowanych w sprzęgłach wielotarczowych. Z pewnością niejednokrotnie słyszałeś sprzęgło wielotarczowe z którego wydobywały się niepokojące odgłosy takie jak stuki. Wiemy jak bardzo potrafią one irytować użytkownika, nie masz pewności czy tak musi być czy coś się zużyło. Luz między przekładką a kołem musi być zapewniony na rozszerzalność cieplną, Zbyt mały luz powoduje przy nagrzewaniu sprzęgła zacieranie przekładkki. Nasze rozwiązanie likwiduje efekty terkotania luźniej przekładki w kole zamachowym. Oprócz poprawy walorów użytkowych, tłumik drgań ma za zadanie wyeliminować zjawisko udaru które występuje miedzy ściankami przekładki będącej w kontakcie w kołem zamachowym. Zjawisko to występuje właśnie podczas kopnięcia sprzęgłem, gdzie następuje wysprzęglenie i zluzowanie przekładki w stosunku do koła i kolejnie jej uderzenie w ściankę oporową koła w momencie puszczania sprzęgła.
Kolejnym atutem jest zastosowany sprężynowy system centrowania przekładki po wysprzęgleniu, odpowiednio obliczone sprężyny pozwalają na szybkie przekładanie biegów tak jak w sprzęgłach jednotarczowych dzięki automatycznemu odsuwaniu przekładki od tarcz sprzęgłowych.
Wysyłka do 10 dni roboczych ze względu na konieczność złożenia wymaganej konfiguracji
po zakupie prosimy o informacje w Przypadku skrzyń serii GS6 czy wałek skrzyni ma wewnętrzne łożysko, czy też czop centrujący pod łożysko osadzone w kole zamachowym.
Sprzęgła całościowo są wyważane dynamicznie.