Produkt objęty jest roczną gwarancją.
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
Oferujemy zestaw lekkiego jednomasowego sprzęgła dwutarczowego STAGE2 do 6-cio cylindrowych silników turbo BMW serii N54 6 lub 8 śrub mocujących oraz do silników serii N55. Sprzęgło plug and play zastępuje zestaw dwumasowy
Parametry techniczne sprzęgła:
Dedykowany do silników | N54B30, N54B35, N55B30, S55B30 |
Waga koła zamachowego | 6.9kg |
Materiał koła zamachowego | Special Grade Aluminum Alloy AlZnMg+Ti |
Średnica tarcz sprzęgła | 240mm |
Materiał cierny okładzin tarcz sprzęgłowych | LUK8090S z dodatkiem kevlaru |
Rozmiar wałka sprzęgłowego | 32.5x35-26N |
Maksymalny moment obrotowy | STAGE2 - 1300Nm |
Zastosowany docisk sprzęgła |
SACHS Racing 883082.001243 |
Zalecane łożysko wyciskowe | SACHS 3189600090 |
Wyważenie dynamiczne | TAK wg ISO1940/1 klasa G6.3 potwierdzone świadectwem wyważania z wyważarki CIMAT |
Komplet zawiera:
-Koło zamachowe 6.9kg ze specjalnego stopu lotniczego AlZnMg+Ti przewyższający wytrzymałością typowe materiały stosowane na koła zamachowe. Koło wykonane w 100% w technologii CNC. Na kole osadzony jest wieniec zębaty rozrusznika. W kole osadzona jest wymienna wkładka cierna z żeliwa sferoidalnego GJS600. Łatwa regeneracja koła przez wymianę wkładki ciernej.
Opis sprzęgła
Nasze sprzęgła wyposażone są w opatentowany system tłumienia drgań przekładek stosowanych w sprzęgłach wielotarczowych. Z pewnością niejednokrotnie słyszałeś sprzęgło wielotarczowe z którego wydobywały się niepokojące odgłosy takie jak stuki. Wiemy jak bardzo potrafią one irytować użytkownika, nie masz pewności czy tak musi być czy coś się zużyło. Z naszym rozwiązaniem zapomnisz o tym że Twój układ napędowy wyposażony jest w wielotarczowe sprzęgło. Oprócz poprawy walorów użytkowych, tłumik drgań ma za zadanie wyeliminować zjawisko udaru które występuje miedzy ściankami przekładki będącej w kontakcie w kołem zamachowym.
Kolejnym atutem jest zastosowany sprężynowy system centrowania przekładki przy wysprzęgleniu, odpowiednio obliczone sprężyny pozwalają na szybkie przekładanie biegów tak jak w sprzęgłach jednotarczowych dzięki automatycznemu odsuwaniu przekładki od tarcz sprzęgłowych.
Poniżej znajdziesz filmik z działania sprzęgła podczas wysprzęglenia w naszym wyczynowym samochodzie.
https://www.facebook.com/adam.walczak.7524/videos/pcb.2164016867005604/2164014117005879/?type=3&theater
ZESTAW STAGE2 DEDYKOWANY DO SILNIKÓW GENERUJĄCYCH MAX 1300Nm momentu obrotowego. Wykonujemy również zestaw na 1560Nm oraz 1700Nm
Wysyłka 10 dni roboczych.
Posiadamy profesjonalne biuro konstrukcyjne oraz 13 letnie doświadczenie w konstrukcji mechanicznej i analiz wytrzymałościowych. Przy projektowaniu w analizach wytrzymałościowych używamy miedzy innymi technologii FEM.
Uwaga!!! Rozwiązanie konstrukcyjne części roboczej koła zamachowego oraz przekładki z systemem tłumienia drgań zastrzeżone wzorem użytkowym w Urzędzie Patentowym RP pod numerem DOK32890482