Produkt objęty jest roczną gwarancją.
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
Pełny zestaw do połączenia silników Mazda Miata MX5 BP 1.8 oraz B6 1.6 ze skrzynią automatyczną BMW ZF 8HP
W skład zestawu wchodzi:
-kompletne dwuczęściowe koło zamachowe ze specjalnego lekkiego stopu AlZnMg+Ti o wytrzymałości stali 42CrMo4 zaprojektowane do 2000Nm momentu obrotowego. Na kole głównym osadzony jest stalowy wieniec zębaty rozrusznika. Zabierak konwertera posiada wtłoczony stalowy czop centrujący konwerter z głównym kołem zamachowym.
-adapter wykonany z fortalu AW7075-T651, przewyższającym wytrzymałościowo stal S355 i C45 (1.0503)
-śruby montażowe koła zamachowego, adaptera i skrzyni biegów
W przypadku braku na magazynie, wysyłka do 15 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Pobierz instrukcję montażu w pdf.
Zestaw do silników |
|
Pasujące skrzynie biegów | BMW ZF 8HP 8HP70 GA8HP70 BMW N57 N57N BMW ZF 8HP 8HP75 GA8HP75X BMW N57 N57N BMW ZF 8HP 8HP50 / 8HP50Z GA8HP50Z BMW BMW B58 B58B30 BMW ZF 8HP 8HP75Z GA8HP75Z / 8HP75 BMW B57 B57B30 BMW ZF 8HP 8HP51Z GA8HP51Z / 8HP51 BMW B48 B48B20 BMW ZF 8HP 8HP51Z GA8HP51Z / 8HP51 BMW B46 B46B20 |
Dlaczego nasze rozwiązania?
- ponad 15 lat doświadczenia w motorspocie, dostarczamy wyczynowe sprzęgła od wielu lat do skrzyń manualnych do mocnych ulicznych samochodów oraz do bardzo mocnych uturbionych silników startujących w driftingu, wyścigach, rajdach, dragu. Posiadamy 5 lat doświadczenia w produkcji konwersji do skrzyń automatycznych 8HP jak i skrzyń DCT.
- w pomiarach używamy nowoczesnego skanera 3D ATOS GOM który zapewnia nam wysoką dokładność pomiaru. Maksymalny błąd pomiarowy wolumetryczny <0,002mm, dodatkowo jeśli wymagane są najwyższe dokładności pomiarowe na poziomie 0,0003mm nasz warsztat wyposażony jest w ramię pomiarowe FARO GAUGE ARM.
- do projektowania używamy legalnego oprogramowania firmy Dessault System Solid Works Proffesional. Regularne coroczne subskrypcje zapewniają że działały zawsze na najnowszej wersji oprogramowania
- w produkcji stosujemy nowoczesne obrabiarki CNC firmy DMG MORI, regularnie przeglądane i serwisowane. Dokładności obróbki nie gorsza niż 0,01mm co zapewnia doskonałe osiowanie skrzyń biegów z silnikiem. Zgodnie z międzynarodowymi przepisami ITAR maszyny ogólnie stosowane w przemyśle nie mogą mieć większej dokładności pozycjonowania niż 0,006mm.
- do produkcji używamy tylko i wyłącznie najwyższej jakości materiałów certyfikowanych takich jak specjalne stopy aluminium AlZnMg+Ti z dodatkami tytanu do produkcji kół zamachowych które są wytwarzane tylko pod indywidualne zamówienia. Te stopy dorównują wytrzymałością stali 42CrMo4 przy jednocześnie mniejszej wadze. Nasze adaptery produkowane są ze stopu aluminium AW7075-T651 zwanego Fortalem. Stop ten jest praktycznie 3-krotnie bardziej wytrzymały od popularnego aluminum AW2017. Współpracujemy z dostawcami z EU jak i USA przy dostawach materiałów strategicznych.
- nie importujemy materiałów ani nie zlecamy produkcji Chińskim producentom.