Produkt objęty jest roczną gwarancją.
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
Oferujemy zestaw konwersji skrzyni biegów BMW wraz ze sprzęgłem dwutarczowym STAGE1 do 1040Nm momentu obrotowego.
Zestaw dedykowany jest do silników v8 GM Chevrolet LS1 / LS2 / LS3 / LS7 oraz LQ4 i LQ9 połączonych adapterem ze skrzyniami BMW wg poniższej tabeli.
komplet zawiera:
-Koło zamachowe 7,9kg specjalny lekki stop lotniczy AlZnMg+Ti, koło zamachowe wykonane w technologii CNC, jednomasowe z osadzonym wieńcem zębatym rozrusznika w zestawie, w zależności od wersji skrzyni łożysko wałka sprzęgłowego osadzone jest w kole lub trzpień centrujący pod łożysko fabrycznie osadzone w wałku skrzyni biegów. W kole osadzona jest wymienna wkładka cierna wykonana z żeliwa sferoidalnego GJS600.-Śruby koła zamachowego w klasie 12.9 oraz do skrzyni i adaptera
Parametry techniczne sprzęgła:
Dedykowany do silników | Chevrolet LS1 / LS2 / LS3 / LS7 |
Waga koła zamachowego | 7.9kg |
Materiał koła zamachowego | Special Grade Aluminum Alloy AlZnMg+Ti |
Średnica tarcz sprzęgła | 240mm |
Materiał cierny okładzin tarcz sprzęgłowych | LUK8090S z dodatkiem kevlaru |
Rozmiar wałka sprzęgłowego | patrz poniżej lista skrzyń biegów |
Maksymalny moment obrotowy | STAGE1 - 1040Nm |
Zastosowany docisk sprzęgła |
SACHS 3082311341 |
Zalecane łożysko wyciskowe | w zależności od skrzyni biegów |
Konfiguracja adaptera | |||||||
Model skrzyni BMW | Występuje w modelach | Typ silnika | Rozmiar wałka sprzęgłowego | Wariant 1 | Wariant 2 | Wariant 3 | Wariant 4 |
6-th gear GS6-53BZ and Xdrive | E82/E90-E93/E60-E64/ | N54 | 32.5x35-26N | zawiera |
zawiera |
||
6-th gear GS6-53DZ HGA | E46 | M57N 3.0d | 32.5x35-26N | zawiera | zawiera | ||
6-th gear GS6-53DZ HGU/HGD/HGK/JGA/JGL | E82/E90-E93/E60-E64/ |
M57N/M57N2 3.0d N57 3.0d |
32.5x35-26N | zawiera | |||
6-th gear GS6-53DZ JGG | E81/E82/E87/E88 (123d) | N47/N47S | 32.5x35-26N | zawiera | |||
6-th gear GS6-37BZ | E46/E39/E85/E86/E81/E87/E90/E91/E60/E61/ | N52/M54 | 23.13x29.13-22N | zawiera | zawiera | ||
6-th gear GS6-37DZ | E46/E39/E85/E86/E81/E87/E90/E91/E60/E61/ | M47/M47N/M47N2/N47/N47N2 | 23.13x29.13-22N | zawiera | zawiera | ||
6-th gear S6S-420G and SMG | E46 M3 | S54 | 28x35-10N | zawiera | zawiera | zawiera | |
5-th gear GS5-39DZ | E46/E39 | M57 3.0d | 28x35-10N | zawiera |
zawiera |
||
5-th gear S5D-320Z, S5D-310Z, S5D-260Z | E30/E36/E36 M3/E34/E39/E38/E46 | M50/M52/S50/S52 | 23x29-10N |
zawiera |
Jeśli na liście nie ma interesującej ciebie skrzyni, skontaktuj się z nami. Wykonamy praktycznie każdy wariant.
Służymy pomocą w dopasowaniu najlepszego wariantu!
Dlaczego stosujemy specjalny lekki stop lotniczy AlZnMg+Ti?
Ten stop przewyższa wytrzymałością standardowe stale stosowane na tanie koła zamachowe, jego parametry wytrzymałościowe przewyższają żeliwo sferoidalne stosowane na wały korbowe silników. Lekki stop ma doskonałe właściwości odprowadzające ciepło od żeliwnej wymiennej tarczy ciernej współpracującej z tarczami sprzęgła. Koło działa jak radiator. Stalowe koła zamachowe mają tendencje do deformowania się na skutek przegrzania. Najczęściej są to materiały niewysezonowane nie poddawane specjalnej kosztownej obróbce cieplnej.
Dlaczego wprowadziliśmy system tłumienia drgań przekładki?
Nasze Srzęgła wyposażone są w prosty opatentowany system tłumienia drgań przekładki stosowanych w sprzęgłach wielotarczowych. Z pewnością niejednokrotnie słyszałeś sprzęgło wielotarczowe z którego wydobywały się niepokojące odgłosy takie jak stuki. Wiemy jak bardzo potrafią one irytować użytkownika, nie masz pewności czy tak musi być czy coś się zużyło. Luz między przekładką a kołem musi być zapewniony na rozszerzalność cieplną, Zbyt mały luz powoduje przy nagrzewaniu sprzęgła zacieranie przekładkki. Nasze rozwiązanie likwiduje efekty terkotania luźniej przekładki w kole zamachowym. Oprócz poprawy walorów użytkowych, tłumik drgań ma za zadanie wyeliminować zjawisko udaru które występuje miedzy ściankami przekładki będącej w kontakcie w kołem zamachowym. Zjawisko to występuje właśnie podczas kopnięcia sprzęgłem, gdzie następuje wysprzęglenie i zluzowanie przekładki w stosunku do koła i kolejnie jej uderzenie w ściankę oporową koła w momencie puszczania sprzęgła.
Kolejnym atutem jest zastosowany sprężynowy system centrowania przekładki po wysprzęgleniu, odpowiednio obliczone sprężyny pozwalają na szybkie przekładanie biegów tak jak w sprzęgłach jednotarczowych dzięki automatycznemu odsuwaniu przekładki od tarcz sprzęgłowych.
Wysyłka do 10 dni roboczych ze względu na konieczność złożenia wymaganej konfiguracji
po zakupie prosimy o informacje w Przypadku skrzyń serii GS6 czy wałek skrzyni ma wewnętrzne łożysko, czy też czop centrujący pod łożysko osadzone w kole zamachowym.
Sprzęgła całościowo są wyważane dynamicznie.