LS1 / LS2 / LS3 / LS7 Zestaw konwersji sprzęgło dwutarczowe STAGE1 1040Nm + skrzynie BMW S5D, GS5, GS6

  • Dodaj recenzję:
  • Dostępność: DOSTĘPNE
  • szt.
  • Cena netto: €953,65 €1 172,99

Oferujemy zestaw konwersji skrzyni biegów BMW wraz ze sprzęgłem dwutarczowym STAGE1 do 1040Nm momentu obrotowego.

Zestaw dedykowany jest do silników v8 GM Chevrolet LS1 / LS2 / LS3 / LS7 oraz LQ4 i LQ9 połączonych adapterem ze skrzyniami BMW wg poniższej tabeli.

komplet zawiera:

-Koło zamachowe 7,9kg specjalny lekki stop lotniczy AlZnMg+Ti, koło zamachowe wykonane w technologii CNC, jednomasowe z osadzonym wieńcem zębatym rozrusznika w zestawie, w zależności od wersji skrzyni łożysko wałka sprzęgłowego osadzone jest w kole lub trzpień centrujący pod łożysko fabrycznie osadzone w wałku skrzyni biegów. W kole osadzona jest wymienna wkładka cierna wykonana z żeliwa sferoidalnego GJS600.
-2x Tarcza Performance 240mm obita okładzinami z kevlarem LUK 8090S
-przekładka stalowa ze stali ulepszanej cieplnie odporna na wysokie temperatury oraz odkształcenia
-Docisk sprzęgła SACHS 3082311341
-łożysko oporowe sprzęgła
-adapter łączący silnik ze skrzyniami BMW wykonany ze stopu AL7075 o wytrzymałości większej od typowych stali konstrukcyjnych
-trzpień centrujący do skrzyni biegów
-instrukcja montażu zestawu dwutarczowego

-Śruby koła zamachowego w klasie 12.9 oraz do skrzyni i adaptera

Parametry techniczne sprzęgła:

Dedykowany do silników Chevrolet LS1 / LS2 / LS3 / LS7
Waga koła zamachowego 7.9kg
Materiał koła zamachowego Special Grade Aluminum Alloy AlZnMg+Ti
Średnica tarcz sprzęgła 240mm
Materiał cierny okładzin tarcz sprzęgłowych LUK8090S z dodatkiem kevlaru
Rozmiar wałka sprzęgłowego patrz poniżej lista skrzyń biegów
Maksymalny moment obrotowy STAGE1 - 1040Nm
Zastosowany docisk sprzęgła

SACHS 3082311341

Zalecane łożysko wyciskowe w zależności od skrzyni biegów

 

        Konfiguracja adaptera      
Model skrzyni BMW Występuje w modelach Typ silnika Rozmiar wałka sprzęgłowego Wariant 1 Wariant 2 Wariant 3 Wariant 4
6-th gear GS6-53BZ and Xdrive E82/E90-E93/E60-E64/ N54 32.5x35-26N zawiera

zawiera

   
6-th gear GS6-53DZ HGA E46 M57N 3.0d 32.5x35-26N zawiera zawiera    
6-th gear GS6-53DZ HGU/HGD/HGK/JGA/JGL E82/E90-E93/E60-E64/

M57N/M57N2 3.0d

N57 3.0d

32.5x35-26N zawiera      
6-th gear GS6-53DZ JGG E81/E82/E87/E88 (123d) N47/N47S 32.5x35-26N   zawiera    
6-th gear GS6-37BZ E46/E39/E85/E86/E81/E87/E90/E91/E60/E61/ N52/M54 23.13x29.13-22N zawiera zawiera    
6-th gear GS6-37DZ E46/E39/E85/E86/E81/E87/E90/E91/E60/E61/ M47/M47N/M47N2/N47/N47N2 23.13x29.13-22N zawiera zawiera    
6-th gear S6S-420G and SMG E46 M3 S54 28x35-10N zawiera zawiera   zawiera
5-th gear GS5-39DZ E46/E39 M57 3.0d 28x35-10N     zawiera

zawiera

5-th gear S5D-320Z, S5D-310Z, S5D-260Z E30/E36/E36 M3/E34/E39/E38/E46 M50/M52/S50/S52 23x29-10N    

zawiera

 

 

Jeśli na liście nie ma interesującej ciebie skrzyni, skontaktuj się z nami. Wykonamy praktycznie każdy wariant.

Służymy pomocą w dopasowaniu najlepszego wariantu!

 

Dlaczego stosujemy specjalny lekki stop lotniczy AlZnMg+Ti?

Flywheel material cimparision

Ten stop przewyższa wytrzymałością standardowe stale stosowane na tanie koła zamachowe, jego parametry wytrzymałościowe przewyższają żeliwo sferoidalne stosowane na wały korbowe silników. Lekki stop ma doskonałe właściwości odprowadzające ciepło od żeliwnej wymiennej tarczy ciernej współpracującej z tarczami sprzęgła. Koło działa jak radiator. Stalowe koła zamachowe mają tendencje do deformowania się na skutek przegrzania. Najczęściej są to materiały niewysezonowane nie poddawane specjalnej kosztownej obróbce cieplnej.

Dlaczego wprowadziliśmy system tłumienia drgań przekładki?

Nasze Srzęgła wyposażone są w prosty opatentowany system tłumienia drgań przekładki stosowanych w sprzęgłach wielotarczowych. Z pewnością niejednokrotnie słyszałeś sprzęgło wielotarczowe z którego wydobywały się niepokojące odgłosy takie jak stuki. Wiemy jak bardzo potrafią one irytować użytkownika, nie masz pewności czy tak musi być czy coś się zużyło. Luz między przekładką a kołem musi być zapewniony na rozszerzalność cieplną, Zbyt mały luz powoduje przy nagrzewaniu sprzęgła zacieranie przekładkki. Nasze rozwiązanie likwiduje efekty terkotania luźniej przekładki w kole zamachowym. Oprócz poprawy walorów użytkowych, tłumik drgań ma za zadanie wyeliminować zjawisko udaru które występuje miedzy ściankami przekładki będącej w kontakcie w kołem zamachowym. Zjawisko to występuje właśnie podczas kopnięcia sprzęgłem, gdzie następuje wysprzęglenie i zluzowanie przekładki w stosunku do koła i kolejnie jej uderzenie w ściankę oporową koła w momencie puszczania sprzęgła.

Centrowanie przekładki i kasowanie luzu ADAMAT

Kolejnym atutem jest zastosowany sprężynowy system centrowania przekładki po wysprzęgleniu, odpowiednio obliczone sprężyny pozwalają na szybkie przekładanie biegów tak jak w sprzęgłach jednotarczowych dzięki automatycznemu odsuwaniu przekładki od tarcz sprzęgłowych.

Wysyłka do 10 dni roboczych ze względu na konieczność złożenia wymaganej konfiguracji

po zakupie prosimy o informacje w Przypadku skrzyń serii GS6 czy wałek skrzyni ma wewnętrzne łożysko, czy też czop centrujący pod łożysko osadzone w kole zamachowym.

Sprzęgła całościowo są wyważane dynamicznie.