Praktycznie na ostatnią chwilę, w czwartkowych godzinach nocnych nasz garaż opuścił nie często spotykany na Polskiej scenie rajdowej Ford Puma, pod którego maską siedzi silnik 1.4 ZETEC. Przez ostatnie półtora miesiąca mieliśmy przyjemność dostosowywać chłopakom ten samochodzik do bezpiecznych rajdów. Cel był jeden, skończyć samochód przed 5 Rajdem WRC Pleszew. Tak się też stało. Już w niedzielę podczas rywalizacji zawodników w lidze KJS, będziecie mogli zobaczyć ten samochód i jego kierowców w akcji. Jestem wręcz przekonany że ten samochód może troszkę namieszać w klasie.
Z ważniejszych prac jakie zostały przy samochodzie zrobione to miedzy innymi prace blacharskie nad elementami nośnymi konstrukcji samochodu. Zbudowaliśmy dość mocno rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa ze względu na małą przestrzeń w wewnątrz samochodu. Układ hamulcowy został wyposażony w hydrauliczny hamulec ręczny. Akumulator został przeniesiony na tył samochodu, a w miejscu seryjnych foteli znalazły się fotele Bimarco Cobra oraz 4-pkt pasy bezpieczeństwa TAKATA. Praktycznie zostało zregenerowane całe zawieszenie samochodu, a w miejscu seryjnych sprężyn pojawiły się sprężyny obniżające o charakterystyce sportowej.
Mamy nadzieję że już nie długo będziemy mogli popracować na silnikiem tego samochodu oraz ukłądami dolotowym i wydechowym. Można jeszcze troszkę wycisnąć z tego serduszka.