E30 Touring - remont i modyfikacja zawieszenia

Z koniecznych względów w leciwym E30 poddaliśmy renowacji praktycznie całe zawieszenie samochodu. W tylnej belce wspawaliśmy płytki zwiększające możliwości regulacji geometrii tylnych kół. W całym zawieszeniu zamontowaliśmy poliuretany. Do mocnego silnika zamontowaliśmy dyferencjał z 25% szperą z modelu E34. Montaż był możliwy dzięki wykonanemu adapterowi pod tylną belkę z BMW E30.

BMW E30 touriung tylna belka, renowacja, zmiana na poliuretany, zwiększenie regulacji geometrii.

BMW E30 touriung tylna belka, renowacja, zmiana na poliuretany, zwiększenie regulacji geometrii. tuleje zawieszenia i tylne wahacze.

BMW E30 tylna belka, zmiana na poliuretany, dyferencjał szpera 25%, 40%, 100%, adapter montowania dyferencjału Z e34 do E30. Belka malowana proszkowo.

W przednich sankach wzmocniliśmy seryjne mocowania poduszek, tak by miały zdolność przenoszenia obciążeń jakie generują silniki V8. Wielu specjalistów od swapu wykonują mocowania poduszek silnika modyfikując podłużnice. My staramy się jak najmniej ingerować w oryginalną konstrukcję nadwozia samochodu. 

E30 wzmocnienie sanek silnika, montaż silnika v8, m60, m62, s62, n62 bezpośrednio do sanek a nie do podłużnic.

E30 wzmocnienie sanek silnika, montaż silnika v8, m60, m62, s62, n62 bezpośrednio do sanek a nie do podłużnic. malowanie proszkowe

 Rafał zdecydował się na montaż gwintowanego zawieszenia firmy BC Racing, Przedni zestaw McPersona dostępny jest pod tak zwaną grubą lagę. Udało się zdobyć komplet który poddaliśmy modyfikacji w celu trwałego montażu korpusów amortyzatora poprzez wspawanie.

Zawieszenie BC Racing do BMW E30, wspawanie amortyzatora w zwrotnicę.

Przed montażem wszystkim podzespołów dokonaliśmy likwidacji ognisk korozji nadwozia. Przy okazji wymieniliśmy większość skorodowanych rurek hamulcowych. 

BMW E30, likwidacja korozji, wymiana rurek hamulcowych

cdn...