E30 Touring - przygotowanie M62B44 do montażu.

Przyszedł w końcu czas na przygotowanie silnika v8 M62B44 do montażu w nadwoziu modyfikowanego przez nas Touringa. Silnik został kompleksowo umyty, wymieniliśmy uszczelnienia, pompę wody, dokonaliśmy oceny stanu i ustawienia rozrządu. Odnowiliśmy również pokrywy rozrządu nakładając nową warstwę lakieru proszkowego.

Silnik v8 BMW M62B44 przed przeglądem, czyszczeniem i myciem. Silnik v8 BMW M62B44 po przeglądzie, czyszczeniu i myciu i wymianie uszczelnień

 W trakcie prac przy silniku, dokonaliśmy oceny stanu podzespołów rozrządu oraz jego ustawienia. Silnik oryginalnie był spięty ze skrzynią automatyczną. W E30 silnik będzie spięty z oryginalną skrzynią v8. Tarcza nabytego sprzęgła zyskała nowe okładziny kevlarowe. 

M62B44 ustawienie rozrządu i ocena stanu Regeneracja tarcz sprzęgieł i całych sprzęgieł. Okładziny kevlarowe

E30-stka ma w wyposażeniu klimatyzację, Naszym zadaniem było również dostosować klimatyzację z M62 do budy E30. Silnik w nadwoziu jest osadzony przy użyciu oferowanych i wykonanych przez nas customowych łap silnika. łapy współpracują z poduszkami poliuretanowymi. Dla łatwiejszego poprowadzenia układu wydechowego i mniejszej ilości rzeźby, przekonaliśmy Rafała do użycia kolektorów z X5.

M60, M62, S62, N62 kolektory wydechowe z X5, łapy silnika swap M60, M62, S62, N62 kolektory wydechowe z X5, łapy silnika swap, sprężarka klimatyzacji.

 cdn...