Produkt objęty jest roczną gwarancją.
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
Podstawowy zestaw do połączenia silników BMW N54B30A / N55B30A / S55B30A oraz N52B30 i N53B30 ze skrzynią automatyczną DODGE CHALLENGER / CHARGER / HELLCAT ZF 8HP70 / 8HP90
W skład zestawu wchodzi:
-adapter konwertera 8HP Dodge przykręcany do standardowego elastycznego koła BMW, wykonany ze specjalnego lekkiego stopu AlZnMg+Ti o wytrzymałości stali 42CrMo4, Uwaga Fabryczne koło zamachowe BMW z automatycznej skrzyni ma ograniczoną zdolność do przenoszenia momentu obrotowego, zalecamy nie przekraczać 600Nm. Dla mocniejszych projektów oferujemy zestaw z pełnym kołem sztywnym do 2000Nm
-pierścień redukcyjny do czopa konwertera skrzyni 8HP w zależności od roku produkcji
-adapter wykonany z fortalu AW7075-T651, przewyższającym wytrzymałościowo stal S355 i C45 (1.0503)
-śruby montażowe koła zamachowego, adaptera i skrzyni biegów
W przypadku braku na magazynie, wysyłka do 15 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Pobierz instrukcję montażu w pdf.
ss
Zestaw do silników | BMW N54B30A / N55B30A / S55B30A / N52B30 / N53B30 |
Adapter konwertera współpracuje z kołami: | Silniki N52/N53 6 śrub użyć koła – BMW OEM 11227548102 N54 8 śrub użyć koła – BMW OEM 11227553157 N55/S55 6 śrub użyć koła – BMW OEM 11228604045 |
Pasujące skrzynie biegów | DODGE CHALLENGER / CHARGER / HELLCAT ZF 8HP70 / 8HP90 |
Dlaczego nasze rozwiązania?
- ponad 15 lat doświadczenia w motorspocie, dostarczamy wyczynowe sprzęgła od wielu lat do skrzyń manualnych do mocnych ulicznych samochodów oraz do bardzo mocnych uturbionych silników startujących w driftingu, wyścigach, rajdach, dragu. Posiadamy 5 lat doświadczenia w produkcji konwersji do skrzyń automatycznych 8HP jak i skrzyń DCT.
- w pomiarach używamy nowoczesnego skanera 3D ATOS GOM który zapewnia nam wysoką dokładność pomiaru. Maksymalny błąd pomiarowy wolumetryczny <0,002mm, dodatkowo jeśli wymagane są najwyższe dokładności pomiarowe na poziomie 0,0003mm nasz warsztat wyposażony jest w ramię pomiarowe FARO GAUGE ARM.
- do projektowania używamy legalnego oprogramowania firmy Dessault System Solid Works Proffesional. Regularne coroczne subskrypcje zapewniają że działały zawsze na najnowszej wersji oprogramowania
- w produkcji stosujemy nowoczesne obrabiarki CNC firmy DMG MORI, regularnie przeglądane i serwisowane. Dokładności obróbki nie gorsza niż 0,01mm co zapewnia doskonałe osiowanie skrzyń biegów z silnikiem. Zgodnie z międzynarodowymi przepisami ITAR maszyny ogólnie stosowane w przemyśle nie mogą mieć większej dokładności pozycjonowania niż 0,006mm.
- do produkcji używamy tylko i wyłącznie najwyższej jakości materiałów certyfikowanych takich jak specjalne stopy aluminium AlZnMg+Ti z dodatkami tytanu do produkcji kół zamachowych które są wytwarzane tylko pod indywidualne zamówienia. Te stopy dorównują wytrzymałością stali 42CrMo4 przy jednocześnie mniejszej wadze. Nasze adaptery produkowane są ze stopu aluminium AW7075-T651 zwanego Fortalem. Stop ten jest praktycznie 3-krotnie bardziej wytrzymały od popularnego aluminum AW2017. Współpracujemy z dostawcami z EU jak i USA przy dostawach materiałów strategicznych.
- nie importujemy materiałów ani nie zlecamy produkcji Chińskim producentom.