Produkt objęty jest roczną gwarancją.
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
Zestaw sprzęgła dwutarczowego do silników 1JZ / 2JZ / GE / GTE / FSE STAGE1 1040Nm skrzynie BMW GS6-53DZ JGG / JGL / HB7.
ZESTAW STAGE1 DEDYKOWANY DO SILNIKÓW GENERUJĄCYCH MAX 1056Nm momentu obrotowego. Zestaw bardzo dobrze sprawdza się w samochodach ulicznych oraz okazjonalnych wypadach na tor. Oferujemy również warianty mocniejszych sprzęgieł do profesjonalnych zastosowań sportowych.
komplet zawiera:
-adapter 17,5mm wykonany z bardzo wytrzymałego fortalu AW7075 dwukrotnie wytrzymalszego od popularnie stosowanego duralu aw2017a czy stali C45 lub innych gatunków stali ST, adapter osadzanych na oryginalnych kołkach w silniku oraz otworach pozycjonujących w skrzyni biegów. Adapter wykonany całkowicie na frezarce CNC DMG, dokładność pozycjonowania adaptera na silniku 0,01mm.
-śruby montażowe do mocowania adaptera do silnika i skrzyni do adaptera
-lekkie koło zamachowe wykonane ze specjalnego stopu lotniczego AlMgZn+Ti o wytrzymałości stali 42CrMo4, koło monolityczne z osadzonym wieńcem zębatym rozrusznika w zestawie.
-dwie tarcze sprzęgła Performance 240mm na sztywnych podkładach obite kevlarem LUK 8090S
-przekładka ze specjalnej stali konstrukcyjnej stopowej, odporna na ścieranie i wysoką temperaturę
-Docisk sprzęgła SACHS
-nasz opatentowany sprężynowy system tłumienia drgań przekładki z automatycznym centrowaniem przy wysprzęglaniu co jest bardzo ważne przy skrzyniach sekwencyjnych przy szybkiej zmianie biegów - KLIKNIJ I ZOBACZ NASZE ROZWIĄZANIE!
-śruby koła zamachowego klasa 12.9
-łożysko oporowe sprzęgła
-trzpień centrujący tarcze
Parametry sprzęgła:
Dedykowany do silników | 1JZ 2JZ GE GTE FSE |
Waga koła zamachowego | 6.9kg |
Materiał koła zamachowego | Special Grade Aluminum Alloy AlZnMg+Ti |
Średnica tarcz sprzęgła | 240mm |
Materiał cierny okładzin tarcz sprzęgłowych | LUK8090S z dodatkiem kevlaru |
Rozmiar wałka sprzęgłowego | 32.5x35-26N |
Maksymalny moment obrotowy | STAGE1 - 1040Nm |
Zastosowany docisk sprzęgła |
SACHS 3082311341 |
Zastosowane łożysko wyciskowe | SACHS 3189600090 |
Instrukcja montażu sprzęgła | Kliknij aby pobrać plik pdf. |
Dostępne konfiguracje adapter. Jeśli na wykazie nie ma interesującej ciebie skrzyni biegów napisz do nas o pomoc.
Konfiguracja adaptera i obsługiwane skrzynie biegów | |||||||
BMW tranmissiom model | From BMW chasis | Engine code | Spline shaft size | Version 1 | Version 2 | Version 3 | Version 4 |
6-th gear GS6-45BZ | N52/N53 | 32.5x35-26N | support |
|
|||
6-th gear GS6-53BZ and Xdrive | E82/E90-E93/E60-E64/ | N54 | 32.5x35-26N | support |
|
||
6-th gear GS6-53DZ HGA | E46 | M57N 3.0d | 32.5x35-26N | support | |||
6-th gear GS6-53DZ HGU / HGD / HGK / JGA | E82/E90-E93/E60-E64/ |
M57N/M57N2 3.0d N57 3.0d |
32.5x35-26N | support | |||
6-th gear GS6-53DZ JGG / JGL / HB7 | E81/E82/E87/E88 (123d) | N47/N47S | 32.5x35-26N | support | |||
6-th gear GS6-37BZ | E46/E39/E85/E86/E81/E87/E90/E91/E60/E61/ | N52/M54 | 23.13x29.13-22N | support | |||
6-th gear GS6-37DZ | E46/E39/E85/E86/E81/E87/E90/E91/E60/E61/ | M47/M47N/M47N2/N47/N47N2 | 23.13x29.13-22N | support | |||
6-th gear S6S-420G and SMG | E46 M3 | S54 | 28x35-10N | support | support | ||
5-th gear GS5-39DZ | E46/E39 | M57 3.0d | 28x35-10N | support |
support |
||
5-th gear S5D-320Z, S5D-310Z, S5D-260Z | E30/E36/E36 M3/E34/E39/E38/E46 | M50/M52/S50/S52 | 23x29-10N |
support |
Wysyłka do 15 dni roboczych
Sprzęgła całościowo są wyważane dynamicznie na wyważarce firmy CIMAT.
Dlaczego powinieneś wybrać nasze rozwiązanie?
-Ponad 15 lat doświadczenia w motorspocie. Nasza konstrukcja została sprawdzona przez setki zadowolonych klientów na całym świecie, rozwiązanie nasze jest używane w samochodach wyścigowych, rajdowych, driftingowych oraz dragu od 8 lat. Jest 100% odpowiedzią na Wasze potrzeby, sami dysponujemy samochodem testowym w którym sprawdzamy wprowadzane na rynek rozwiązania. Dowodem na wyższość naszego rozwiązania nad konkurencją jest uzyskany patent w Urzędzie patentowym zarejestrowanym pod numerem Ru.071663. Jeśli znajdziesz inne firmy stosujące rozwiązanie podobne do naszego poinformuj nas a otrzymasz od nas nagrodę!
- w pomiarach używamy nowoczesnego skanera 3D ATOS GOM który zapewnia nam wysoką dokładność pomiaru. Maksymalny błąd pomiarowy wolumetryczny <0,002mm, dodatkowo jeśli wymagane są najwyższe dokładności pomiarowe nasz warsztat wyposażony jest w ramię pomiarowe FARO GAUGE ARM.
- do projektowania używamy legalnego oprogramowania firmy Dessault System Solid Works Proffesional. Regularne coroczne subskrypcje zapewniają że działały zawsze na najnowszej wersji oprogramowania
- w produkcji stosujemy nowoczesne obrabiarki CNC firmy DMG MORI, regularnie przeglądane i serwisowane. Dokładności obróbki nie gorsza niż 0,01mm co zapewnia doskonałe osiowanie skrzyń biegów z silnikiem. Zgodnie z międzynarodowymi przepisami ITAR maszyny ogólnie stosowane w przemyśle nie mogą mieć większej dokładności pozycjonowania niż 0,006mm.
- do produkcji używamy tylko i wyłącznie najwyższej jakości materiałów certyfikowanych takich jak specjalne stopy aluminium AlZnMg+Ti z dodatkami tytanu do produkcji kół zamachowych które są wytwarzane tylko pod indywidualne zamówienia. Te stopy dorównują wytrzymałością stali 42CrMo4 przy jednocześnie mniejszej wadze. Nasze adaptery produkowane są ze stopu aluminium AW7075-T651 zwanego Fortalem. Stop ten jest praktycznie 3-krotnie bardziej wytrzymały od popularnego aluminum AW2017. Współpracujemy z dostawcami z EU jak i USA przy dostawach materiałów strategicznych.
- nie importujemy materiałów ani nie zlecamy produkcji Chińskim producentom.
Wzmocnienie do STAGE2 1150Nm
- element wzmacniony, tarcze sprzęgła spiekowe 4 łapokowe
- zalecane do: samochodów wyścigowych, rajdowych, samochodów do driftu / dragu stosujących opony z homologacją drogową
Wzmocnienie do STAGE3 1300Nm
- element wzmocniony. Docisk sportowy SACHS Racing 883082.001243
- zalecane do: mocnych samochodów ulicznych stosowanych 50% czasy na drodze / 50% czasu na torze
Wzmocnienie do STAGE4 1570Nm
- element wzmacniony, tarcze sprzęgła 100% kevlarowe. Docisk sportowy SACHS Racing 883082.001243
- zalecane do: Samochodów terenowych przeprawowych typu offroad oraz cross country.
Wzmocnienie do STAGE5 1700Nm
- element wzmacniony, tarcze sprzęgła spiekowe 4 łapokowe. Docisk sportowy SACHS Racing 883082.001243
- zalecane do: mocnych samochodów wyścigowych, rajdowych; samochodów do driftu / dragu stosujących opony typu semislick i slick o bardzo dużej przyczepności; Samochodów terenowych rajdowych cross country.