Zestaw konwersji sprzęgło dwutarcz Ford Duratec / Mazda MX5 skrzynie BMW GS6 S5D GS5 STAGE1 1040Nm

  • Dodaj recenzję:
  • Dostępność: DOSTĘPNE
  • szt.
  • Cena netto: €861,40 €1 059,52

Oferujemy zestaw sprzęgła dwutarczowego z tarczami obitymi okładziną LUK8090S z dodatkiem kevlaru do silników Ford Duratec i Mazda MX5 pojemności 1.8, 2.0, 2.3, 2.5 połączonych adapterem ze skrzynią BMW patrz lista niżej.

Nasze sprzęgła sprawdzają się w warunkach ekstremalnych jak i w ulicznych projektach.

ZESTAW STAGE1 DEDYKOWANY DO SILNIKÓW GENERUJĄCYCH MAX 1040Nm momentu obrotowego!

komplet zawiera:

-Koło zamachowe 5,4kg specjalny lekki stop lotniczy AlZnMg+Ti, koło zamachowe wykonane w technologii CNC, jednomasowe z osadzonym wieńcem zębatym rozrusznika w zestawie, w zależności od wersji skrzyni łożysko wałka sprzęgłowego osadzone jest w kole lub trzpień centrujący pod łożysko znajdujące się w wałku skrzyni biegów
-Tarcze Performance sztywne 240mm obite okładzinami LUK 8090S z kevlarem, mocniejsze setupy dostępne są z okładzinami SAULEDA SF-MC2 lub spiekami
-Docisk sprzęgła standard SACHS
-łożysko oporowe sprzęgła
-adapter łączący silnik Forda lub Mazdy ze skrzynią BMW wykonany z DURALU AW-2017a

-Śruby koła zamachowego klasa 12,9 oraz do skrzyni i adaptera

Wysyłka max 10 dni roboczych po złożeniu wymaganej konfiguracji.

Dlaczego stosujemy specjalny lekki stop lotniczy AlZnMg+Ti?

Flywheel material cimparision

Ten stop przewyższa wytrzymałością standardowe stale stosowane na koła zamachowe, jego parametry wytrzymałościowe przewyższają żeliwo sferoidalne stosowane na wały korbowe silników. Lekki stop ma doskonałe właściwości odprowadzające ciepło od żeliwnej wymiennej tarczy ciernej współpracującej z tarczami sprzęgła. Koło działa jak radiator. Stalowe koła zamachowe mają tendencje do deformowania się na skutek przegrzania.

Pod poniższym linkiem możesz zapoznać się z naszym wynikiem testu tradycyjnego koła stalowego i hybrydowego.

https://adamat.com.pl/blog/kola-zamachowe-dlaczego-hybryda.html

Sprzęgła całościowo są wyważane dynamicznie.

Adapter dostępny jest dla poniższych skrzyń:

6 biegowa skrzynia E82/E90-E93/E60-E64/ N54 - GS6-53BZ oraz Xdrive GS6X53BZ wałek 32.5x35-26N

6 biegowa skrzynia E46/E82/E90-E93/E60-E64/ M57N i M57N2 oraz N47S - GS6-53DZ wszystkie odmiany oraz Xdrive GS6X53DZ wałek 32.5x35-26N

6 biegowa skrzynia E46/E39/E85/E86/E81/E87/E90/E91/E60/E61/ N52/M54 - GS6-37BZ oraz XDrive GS6X37BZ wałek 23.13x29.13-22N

6 biegowa skrzynia E46/E39/E85/E86/E81/E87/E90/E91/E60/E61/ M47/M47N/M47N2/N47/N47N2 - GS6-37DZ oraz XDrive GS6X37DZ wałek 23.13x29.13-22N

6 biegowa skrzynia E46 S54 M3 - S6S-420G wałek 28x32-10N

5 biegowa skrzynia E46/E39 M57 - GS5-39DZ wałek 28x35-10N

5 biegowe skrzynie E30/E36E34/E39/E38/E46 M50/M52/S50/S52 - S5D-320Z, S5D-310Z, S5D-260Z wałek 23x29-10N


 

Jeśli na liście nie ma interesującej ciebie skrzyni, skontaktuj się z nami.

Służymy pomocą w dopasowaniu najlepszego wariantu!