Zestaw konwersji sprzęgło dwutarczowe STAGE1 1040Nm 1UZ/3UZ FE + skrzynie BMW S5D, GS5, GS6

  • Dodaj recenzję:
  • Dostępność: DOSTĘPNE
  • szt.
  • Cena netto: €919,93 €1 131,52

Oferujemy zestaw sprzęgła dwutarczowego zdolnego do przeniesienia 1040Nm momentu obrotowego. Zestaw dedykowany jest do silników Toyota 1UZ/3UZ FE połączonych adapterem z 6-ścio biegową skrzynią BMW E60/E61 serii GS6. Profil wałka sprzęgłowego 32,5x35-26N

ZESTAW DEDYKOWANY JEST DO SILNIKÓW GENERUJĄCYCH do 1040Nm momentu obrotowego!

komplet zawiera:

-Koło zamachowe 6,9kg specjalny lekki stop lotniczy AlZnMg+Ti, koło zamachowe wykonane w technologii CNC, jednomasowe z osadzonym wieńcem zębatym rozrusznika w zestawie, w zależności od wersji skrzyni łożysko wałka sprzęgłowego osadzone jest w kole lub trzpień centrujący pod łożysko fabrycznie osadzone w wałku skrzyni biegów. W kole osadzona jest wymienna żeliwna wkładka cierna.
-2x Tarcza EXTREME 240mm obita okładzinami z kevlarem LUK 8090S
-przekładka stalowa ze stali ulepszanej cieplnie
-Docisk sprzęgła SACHS
-łożysko oporowe sprzęgła
-adapter łączący silnik Toyota ze skrzynią BMW z DURAL 2017a
-trzpień centrujący do skrzyni biegów
-instrukcja montażu zestawu dwutarczowego

-Śruby koła zamachowego oraz do skrzyni i adaptera

Dlaczego stosujemy specjalny lekki stop lotniczy AlZnMg+Ti?

Flywheel material cimparision

Ten stop przewyższa wytrzymałością standardowe stale stosowane na tanie koła zamachowe, jego parametry wytrzymałościowe przewyższają żeliwo sferoidalne stosowane na wały korbowe silników. Lekki stop ma doskonałe właściwości odprowadzające ciepło od żeliwnej wymiennej tarczy ciernej współpracującej z tarczami sprzęgła. Koło działa jak radiator. Stalowe koła zamachowe mają tendencje do deformowania się na skutek przegrzania. Najczęściej są to materiały niewysezonowane nie poddawane specjalnej kosztownej obróbce cieplnej.

Dlaczego wprowadziliśmy system tłumienia drgań przekładki?

Nasze Srzęgła wyposażone są w prosty opatentowany system tłumienia drgań przekładki stosowanych w sprzęgłach wielotarczowych. Z pewnością niejednokrotnie słyszałeś sprzęgło wielotarczowe z którego wydobywały się niepokojące odgłosy takie jak stuki. Wiemy jak bardzo potrafią one irytować użytkownika, nie masz pewności czy tak musi być czy coś się zużyło. Luz między przekładką a kołem musi być zapewniony na rozszerzalność cieplną, Zbyt mały luz powoduje przy nagrzewaniu sprzęgła zacieranie przekładkki. Nasze rozwiązanie likwiduje efekty terkotania luźniej przekładki w kole zamachowym. Oprócz poprawy walorów użytkowych, tłumik drgań ma za zadanie wyeliminować zjawisko udaru które występuje miedzy ściankami przekładki będącej w kontakcie w kołem zamachowym. Zjawisko to występuje właśnie podczas kopnięcia sprzęgłem, gdzie następuje wysprzęglenie i zluzowanie przekładki w stosunku do koła i kolejnie jej uderzenie w ściankę oporową koła w momencie puszczania sprzęgła.

Kolejnym atutem jest zastosowany sprężynowy system centrowania przekładki po wysprzęgleniu, odpowiednio obliczone sprężyny pozwalają na szybkie przekładanie biegów tak jak w sprzęgłach jednotarczowych dzięki automatycznemu odsuwaniu przekładki od tarcz sprzęgłowych.

Wysyłka do 15 dni roboczych ze względu na konieczność złożenia wymaganej konfiguracji

po zakupie prosimy o informacje w Przypadku skrzyń serii GS6 czy wałek skrzyni ma wewnętrzne łożysko, czy też czop centrujący pod łożysko osadzone w kole zamachowym.

Sprzęgła całościowo są wyważane dynamicznie.

Adapter dostępny jest dla poniższych skrzyń:

6 biegowa skrzynia E82/E90-E93/E60-E64/ N54 - GS6-53BZ oraz Xdrive GS6X53BZ wałek 32.5x35-26N

6 biegowa skrzynia E46/E82/E90-E93/E60-E64/ M57N i M57N2 - GS6-53DZ oraz Xdrive GS6X53DZ wałek 32.5x35-26N

6 biegowa skrzynia E46/E39/E85/E86/E81/E87/E90/E91/E60/E61/ N52/M54 - GS6-37BZ oraz XDrive GS6X37BZ wałek 23.13x29.13-22N

6 biegowa skrzynia E46/E39/E85/E86/E81/E87/E90/E91/E60/E61/ M47/M47N/M47N2/N47/N47N2 - GS6-37DZ oraz XDrive GS6X37DZ wałek 23.13x29.13-22N

5 biegowa skrzynia E46/E39 M57 - GS5-39DZ wałek 28x35-10N

5 biegowe skrzynie E30/E36E34/E39/E38/E46 M50/M52/S50/S52 - S5D-320Z, S5D-310Z, S5D-260Z wałek 23x29-10N


Jeśli na liście nie ma interesującej ciebie skrzyni, skontaktuj się z nami. Wykonamy praktycznie każdy wariant.

Służymy pomocą w dopasowaniu najlepszego wariantu!