Nissan sprzęgło 650Nm RB20 RB24 RB25 RB26 RB30 DE DET NEO + skrzynia BMW M50/M52/M54/S50/S52/N54/M57/M57N/M57N2

  • Dodaj recenzję:
  • Dostępność: DOSTĘPNE
  • szt.
  • Cena netto: €726,31 €893,36
Zestaw jednotarczowego sprzęgła do silników NISSAN RB20 RB24 RB25 RB26 RB30 DE DET NEO połączonych adapterem ze skrzynią BMW E36/E34/E39/E38/E46/E60/E61/E65/E66/E90/E91/E92 z silników M50/M52/M54/S50/S52/N54/M57/M57N/M57N2 dla tarcz o wymiarach freza 23x29-10N, 28x35-10N, 28x35-26N skrzynie serii S5D, GS5, S6S, GS6
ZESTAW DEDYKOWANY DO SILNIKÓW GENERUJĄCYCH MAX 650Nm momentu obrotowego!
Potrzebujesz więcej? Możemy zbudować zestaw jednotarczowy z okładzinami 100% Kevlar do 780Nm

 

komplet zawiera:

-Koło zamachowe 6.9kg wykonane w technologii CNC, jednomasowe z osadzonym wieńcem zębatym rozrusznika w zestawie, w kole osadzona wymienna wkładka cierna z najlepszego żeliwa sferoidalnego GJS600
-Tarcza sprzęgła sztywna 240mm obita okładzinami LUK 8090S, za dopłatą możliwość wykonania tarczy z tłumikami drgań lub montaż wyczynowej tarczy sztywnej naszej produkcji również na okładzinie 100% Kevlar lub spieku.
-Docisk sprzęgła SACHS z mechanizmem SAC - za dopłatą dostępne wzmocnione dociski SACHS Racing
-łożysko oporowe sprzęgła
-śruby koła zamachowego, adaptera oraz skrzyni biegów
-adapter wykonany z Duralu AW-2017a łączący silnik Nissan ze skrzynią BMW, Adapter dostępny w dwóch wariantach.

-protokół pomiarowy z wyważania dynamicznego


Wysyłka max 10 dni roboczych po złożeniu wymaganej konfiguracji

Sprzęgła całościowo są wyważane dynamicznie.

Po zakupie prosimy o informację do jakiej skrzyni biegów wykonać zestaw.

Konfiguracja adaptera

1 wariant

-skrzynia 5 biegów ZF z E36 328i, E46 328i, E46 330i, E39 528i lub E39 530i, zalecamy skrzynie zalewane olejem MTF - wytrzymałość skrzyni do 650KM / 800Nm, oznaczenia skrzyń S5D-320Z, S5D-310Z, S5D-260Z

-skrzynia 5 biegowa M57 z E46 330d, E39 525d lub E39 530D - wytrzymałość skrzyni 800KM / 1100Nm, oznaczenia skrzyń GS5-39DZ

-skrzynia 6 biegów z E46 M3 GETRAG - wytrzymałość skrzyni 1050KM / 1100Nm, oznaczenia skrzyń S6S-420G

-skrzynia 6 biegów z E46 330i GS6-37DZ

2 wariant

-skrzynia 5 biegów ZF z E36 328i, E46 328i, E46 330i, E39 528i lub E39 530i, zalecamy skrzynie zalewane olejem MTF - wytrzymałość skrzyni do 650KM / 800Nm, oznaczenia skrzyń S5D-320Z, S5D-310Z, S5D-260Z

-skrzynia 6 biegów z E46 M3 GETRAG - wytrzymałość skrzyni 1050KM / 1100Nm, oznaczenia skrzyń S6S-420G

-skrzynia 6 biegów z E46 330i GS6-37DZ

-skrzynia 6 biegów z E60/E61/E63/E65/E66/E82/E89/E90/E91/E92/E93 z silników benzynowych N54, oraz 3.0d M57N i M57N2  - wytrzymałość skrzyni 1200KM / 1600Nm - UWAGA dwie wersje skrzyń z czopem centrującym w łożysku wału lub z łożyskiem w wałku skrzyni, GS6-53DZ, GS6-56BZ, HGU, HGJ, GJD lub inna serii GS6

 

Służymy pomocą w dopasowaniu najlepszego wariantu!

Budujemy sprzęgła do różnych dyscyplin motorsportu w tym do wyścigów drag na momenty do 2124Nm