M50/M52/M54/S50 Turbo dwutarczowe sprzęgło EXTREME 1040Nm 2x kevlar

  • Dodaj recenzję:
  • Dostępność: DOSTĘPNE
  • szt.
  • Cena netto: €621,37 €764,29

Oferujemy zestaw sprzęgła dwutarczowego do 6-cio cylindrowych silników BMW serii M50, S50, M52, S52, M54, S54

Sprzęgło zostało zaprojektowane specjalnie z myślą o ekstremalnych warunkach wytrzymałościowych oraz termicznych jakie występują w driftingu.

Nasze sprzęgła wyposażone są w prosty system tłumienia drgań przekładek stosowanych w sprzęgłach wielotarczowych. Z pewnością niejednokrotnie słyszałeś sprzęgło wielotarczowe z którego wydobywały się niepokojące odgłosy takie jak stuki. Wiemy jak bardzo potrafią one irytować użytkownika, nie masz pewności czy tak musi być czy coś się zużyło. Z naszym rozwiązaniem zapomnisz o tym że Twój układ napędowy wyposażony jest w wielotarczowe sprzęgło. Oprócz poprawy walorów użytkowych, tłumik drgań ma za zadanie wyeliminować zjawisko udaru które występuje miedzy ściankami przekładki będącej w kontakcie w kołem zamachowym.

Kolejnym atutem jest zastosowany sprężynowy system centrowania przekładki przy wysprzęgleniu, odpowiednio obliczone sprężyny pozwalają na szybkie przekładanie biegów tak jak w sprzęgłach jednotarczowych dzięki automatycznemu odsuwaniu przekładki od tarcz sprzęgłowych.

BMW M50 M52 S50 S52 S54 M54 sprzęgło dwutarczowe kevlar lub spiek

Nie jesteś pewien naszego rozwiązania, zapraszamy do nas na jazdę testową naszym E36 z silnikiem 2JZ o mocy 650+ KM z tym rozwiązaniem.

Poniżej znajdziesz filmik z działania sprzęgła podczas wysprzęglania.

https://www.facebook.com/adam.walczak.7524/videos/pcb.2164016867005604/2164014117005879/?type=3&theater

ZESTAW DEDYKOWANY DO SILNIKÓW GENERUJĄCYCH MAX 1040Nm momentu obrotowego. Jeśli potrzebujesz mocniejszego zestawu możemy zbudować sprzęgło do 2140Nm

Komplet zawiera:

-Koło zamachowe 4.9kg ze specjalnego stopu lotniczego AlZnMg+Ti przewyższający wytrzymałością typowe materiały stosowane na koła zamachowe. Koło wykonane w 100% w technologii CNC. Na kole osadzony jest wieniec zębaty z impulsatorem dla czujnika położenia wału. W kole osadzona jest wkładka cierna z żeliwa sferoidalnego GJS600. Łatwa regeneracja koła przez wymianę wkładki ciernej.
-dwie tarcea sprzęgła 240mm obite okładzinami z dodatkiem kevlaru LUK 8090S, w mocniejszych wariantach stosujemy okładziny 100% kevlar które są bardzo dobrą alternatywą dla problematycznych spieków.
-Docisk sprzęgła SACHS
-przekładka między tarcze wykonana ze specjalnej stali ulepszanej cieplnie.
-łożysko oporowe sprzęgła

-Śruby koła zamachowego oraz do skrzyni i adaptera

Wysyłka max 10 dni roboczych.

Sprzęgła całościowo są wyważane dynamicznie.

Posiadamy profesjonalne biuro konstrukcyjne oraz 13 letnie doświadczenie w konstrukcji mechanicznej i analiz wytrzymałościowych. Przy projektowaniu w analizach wytrzymałościowych używamy miedzy innymi technologii FEM.

FEM analisys on single clutch flywhell

Po zakupie prosimy o informacje o do jakiej wersji silnikowej i skrzyni przygotować zestaw.

Uwaga!!! Rozwiązanie konstrukcyjne części roboczej koła zamachowego oraz przekładki z systemem tłumienia drgań zastrzeżone wzorem użytkowym w Urzędzie Patentowym RP pod numerem DOK32890482