E36 E46 Z3 V8 swap miska łapy S62 /M60 / M62 Alpina

  • Dodaj recenzję:
  • Dostępność: DOSTĘPNE
  • szt.
  • Cena netto: €325,59 €400,47

Oferujemy customową miskę oleju oraz łapy silnika i uniwersalną łapę skrzyni biegów na swap silników v8 serii S62 Z BMW seri M oraz silników M60 i M62 wszystkie wersje pojemnościowe w karoseriach modeli BMW E36 E43 i Z3. Miskę można również zastosować w BMW E30 w przypadku projektów w których silnik chcemy przesunąć za grodź o dodatkowe 20cm. Całość wykonana jest z blachy stalowej konstrukcyjnej w technologii cięcia laserem oraz spawania ciągłego metodą MAG. przez uprawnionego spawacza na dedykowanym oprzyrządowaniu co zapewnia jej szczelność oraz dużą wytrzymałość i odporność na uszkodzenia mechaniczne oraz wysoką dokładność wykonania. Każda miska sprawdzana jest pod kątem szczelności spoin. Ciągle doskonalimy nasz proces produkcyjny aby dostarczać Państwu produkt najwyższej jakości w możliwie niskiej cenie. 

komplet zawiera:

-miska oleju najnowszy MODEL 2018 która zapewnia oryginalne położenie belki z kolumną kierowniczą oraz umiejscowienie silnika maksymalnie blisko grodzi w przypadku modeli E36, E46, Z3 oraz przesunięcie za grodź w modelu E30, po zamontowaniu miski na silniku wysokość można ustawić tak, stosując podkładki dystansujące pod poduszkę dostępne w zestawie aby belka silnika była niżej niż miska. Dodatkowo komora olejowa posiada grodź oraz wykonana jest z nachyleniem ukierunkowującym gromadzenie się oleju, co zapewnia że smok ciągle jest w nim zanurzony. Po lekkiej przeróbce oryginalnej łapy również mamy możliwość instalacji klimatyzacji.

-łapy silnika,

-elementy uniwersalnej łapy skrzyń biegów manualnych uwzględniająca poprowadzenie układu wydechowego pasującej do skrzyń z silników V8 BMW oraz R6 M50/ M52/ M54/ M57,

-blachy do modyfikacji belki pod silnikiem,

-tuleje dystansujące między belkę silnika a karoserię, stosowane tylko w E36!!! Dzięki którym silnik mieści się pod oryginalną maską bez konieczności jej modyfikacji, z serwem od BMW E46 i zmianą mocowania wałka kolumny kierowniczej silnik można przesunąć do tyłu o dodatkowe 3cm, wówczas nie ma konieczności stosowania tulejek.

-elementy konieczne do modyfikacji pompy oleju.

-maskownica koła zamachowego i skrzyni biegów z otworem blokującym położenie wału przy ustawianiu rozrządu

-zaślepka po otworze rozrusznika

-instrukcja poglądowa wszystkich koniecznych modyfikacji oraz montażu zestawu na silniku i karoserii, fotografie z opisem.

-nasze wsparcie 24h przy wykonywaniu swapu na naszym zestawie

-zestaw malowany jest proszkowo standardowo w kolorze czarnym

-do montażu w silnika S62 konieczny jest zakup pompy oleju z M60/M62

-gwarancja jakości, każda miska jest sprawdzana pod kątem szczelności, w przypadku ukrytej wady której nie wykryliśmy na etapie produkcji dostarczamy produkt wolny od wad

Silnik zamontowany jest tak, że nie ma konieczności modyfikowania maski silnika, z zewnątrz modele BMW wyglądają jak oryginał. Z naszym zestawem w komorze silnika jest jeszcze miejsce na montaż kompresora.

Wysyłka 48 godzin jeśli zestawy są na stanie magazynowym. W przypadku braku 10 dni roboczych.