E36 po przejściach, przygotowanie budy pod swap.

 

Zanim M60B40 trafił do karoserii, mieliśmy sporo roboty z doprowadzeniem budy do używalności. Nadwozie miało już sporą rajdową historię. Dokonaliśmy rekonstrukcji oby dwóch fragmentów nośnych progów jak i większości zdewastowanej i skorodowanej podłogi. Stare poczciwe M52B20 idzie w odstawkę. Oczywiście początek prac to zawsze demontaż.

E36 mancraft M50 M52 M54 swap, karoseria, spawanie M50 M52 M54 swap, karoseria, spawanie
M50 M52 M54 swap, karoseria, spawanie, korozja, renowacja M50 M52 M54 swap, karoseria, spawanie



Znajdująca się w aucie klatka bezpieczeństwa nie ułatwiała nam zadania, ale i też pozwalała na śmiałe prace przy nadwoziu bez ryzyka jego deformacji. Po tygodniu ciężkiej pracy cały spód nadwozia wyglądał jak nowy. Mogliśmy przystąpić do montażu podzespołów.

E36 mancraft M50 M52 M54 swap, karoseria, spawanie, cięcie plazmą M50 M52 M54 swap, karoseria, spawanie
M50 M52 M54 swap, karoseria, spawanie, korozja, renowacja M50 M52 M54 swap, karoseria, spawanie

cdn...