The product is covered by a one-year warranty.
You can return the product within 14 days.
Oferujemy zestaw sprzęgła dwutarczowego wraz z adapterem łączącym silniki 1JZ 2JZ GE GTE ze skrzyniami biegów BMW wg tabeli zestawieniowej.
ZESTAW STAGE1 DEDYKOWANY DO SILNIKÓW GENERUJĄCYCH MAX 1040Nm momentu obrotowego. Potrzebujesz więcej mocy sprawdź ofertę na warianty STAGE2, STAGE3, STAGE4
komplet zawiera:
-adapter 17mm wykonany z bardzo wytrzymałego fortalu AW7075 dwukrotnie wytrzymalszego od popularnie stosowanego duralu aw2017a czy stal konstrukcyjną, podwójnie centrowany, na oryginalnych kołkach w silniku oraz otworach pozycjonujących w skrzyni biegów. Adapter wykonany całkowicie na frezarce CNC DMG, dokładność pozycjonowania adaptera na silniku 0,03mm.
-śruby montażowe do mocowania adaptera do silnika i skrzyni do adaptera
-lekkie koło zamachowe wykonane ze specjalnego stopu lotniczego AlMgZn+Ti monolityczne z osadzonym wieńcem zębatym rozrusznika w zestawie. Stop przekracza wytrzymałością stal C45 czy 40HM węglową stosowaną na części mechaniczne-dwie tarcze sprzęgła Performance 240mm na sztywnych podkładach obite kevlarem LUK 8090S
-przekładka ze specjalnej stali konstrukcyjnej stopowej, odporna na ścieranie i wysoką temperaturę
-Docisk sprzęgła SACHS
-sprężynowe tłumiki drgań
-śruby koła zamachowego klasa 12.9
-łożysko oporowe sprzęgła
-trzpień centrujący tarcze
Parametry koła zamachowego
Dedykowany do silników | 1JZ 2JZ GE GTE FSE |
Waga koła zamachowego | 6.9kg |
Materiał koła zamachowego | Special Grade Aluminum Alloy AlZnMg+Ti |
Średnica tarcz sprzęgła | 240mm |
Materiał cierny okładzin tarcz sprzęgłowych | LUK8090S z dodatkiem kevlaru |
Rozmiar wałka sprzęgłowego | 32.5x35-26N |
Maksymalny moment obrotowy | STAGE1 - 1040Nm |
Zastosowany docisk sprzęgła |
SACHS 3082311341 |
Zalecane łożysko wyciskowe | SACHS 3189600090 |
Dostępne konfiguracje adaptera
Konfiguracja adaptera | |||||||
Model skrzyni BMW | Występuje w modelach | Typ silnika | Rozmiar wałka sprzęgłowego | Wariant 1 | Wariant 2 | Wariant 3 | Wariant 4 |
6-th gear GS6-53BZ and Xdrive | E82/E90-E93/E60-E64/ | N54 | 32.5x35-26N | zawiera |
zawiera |
||
6-th gear GS6-53DZ HGA | E46 | M57N 3.0d | 32.5x35-26N | zawiera | zawiera | ||
6-th gear GS6-53DZ HGU/HGD/HGK/JGA/JGL | E82/E90-E93/E60-E64/ |
M57N/M57N2 3.0d N57 3.0d |
32.5x35-26N | zawiera | |||
6-th gear GS6-53DZ JGG | E81/E82/E87/E88 (123d) | N47/N47S | 32.5x35-26N | zawiera | |||
6-th gear GS6-37BZ | E46/E39/E85/E86/E81/E87/E90/E91/E60/E61/ | N52/M54 | 23.13x29.13-22N | zawiera | zawiera | ||
6-th gear GS6-37DZ | E46/E39/E85/E86/E81/E87/E90/E91/E60/E61/ | M47/M47N/M47N2/N47/N47N2 | 23.13x29.13-22N | zawiera | zawiera | ||
6-th gear S6S-420G and SMG | E46 M3 | S54 | 28x35-10N | zawiera | zawiera | zawiera | |
5-th gear GS5-39DZ | E46/E39 | M57 3.0d | 28x35-10N | zawiera |
zawiera |
||
5-th gear S5D-320Z, S5D-310Z, S5D-260Z | E30/E36/E36 M3/E34/E39/E38/E46 | M50/M52/S50/S52 | 23x29-10N |
zawiera |
Wysyłka 10 dni roboczych
Sprzęgła całościowo są wyważane dynamicznie.
Sprzęgło zostało zaprojektowane specjalnie z myślą o ekstremalnych warunkach wytrzymałościowych oraz termicznych jakie występują w driftingu.
Wysilone silniki turbo generujące momenty obrotowe w okolicach 1000Nm dość często mają problemy z osiąganiem odpowiedniej mocy w dolnej partii obrotów, kierowcy używają wszelkich możliwych technik do podtrzymania odpowiednich obrotów silnika aby zapewnić osi napędowej odpowiednią prędkość obrotową. Warunki intensywnego kopania sprzęgłem sprawiają że koła zamachowe obciążone są ekstremalnie, często przeciążenia chwilowe sprzęgła znacznie przekraczają wartość momentu jakie są w stanie one przenieść.
Nasza konstrukcja jest 100% odpowiedzią na Wasze potrzeby, sami dysponujemy samochodem testowym w którym sprawdzamy wprowadzane na rynek rozwiązania.
Nasze sprzęgła wyposażone są w prosty opatentowany system tłumienia drgań przekładek stosowanych w sprzęgłach wielotarczowych. Z pewnością niejednokrotnie słyszałeś sprzęgło wielotarczowe z którego wydobywały się niepokojące odgłosy takie jak stuki. Wiemy jak bardzo potrafią one irytować użytkownika, nie masz pewności czy tak musi być czy coś się zużyło. Z naszym rozwiązaniem zapomnisz o tym że Twój układ napędowy wyposażony jest w wielotarczowe sprzęgło. Oprócz poprawy walorów użytkowych, tłumik drgań ma za zadanie wyeliminować zjawisko udaru które występuje miedzy ściankami przekładki będącej w kontakcie w kołem zamachowym. Zjawisko to występuje właśnie podczas kopnięcia sprzęgłem, gdzie następuje wysprzęglenie i zluzowanie przekładki w stosunku do koła i kolejnie jej uderzenie w ściankę oporową koła.
Kolejnym atutem jest zastosowany sprężynowy system centrowania przekładki po wysprzęgleniu, odpowiednio obliczone sprężyny pozwalają na szybkie przekładanie biegów tak jak w sprzęgłach jednotarczowych dzięki automatycznemu odsuwaniu przekładki od tarcz sprzęgłowych.
Nie jesteś pewien naszego rozwiązania, zapraszamy do nas na jazdę testową naszym E36 z silnikiem 2JZ-GTE, turbo BorgWarner S363SX-E, moc 650+ KM z tym rozwiązaniem.
Poniżej znajdziesz filmik z działania sprzęgła podczas wysprzęglania.
Zdjęcie przedstawia adapter do skrzyń w wariancie 2
Posiadamy profesjonalne biuro konstrukcyjne oraz 13 letnie doświadczenie w konstrukcji mechanicznej i analiz wytrzymałościowych FEM.
Uwaga!!! Rozwiązanie konstrukcyjne części roboczej koła zamachowego oraz przekładki z systemem tłumienia drgań zastrzeżone wzorem użytkowym w Urzędzie Patentowym RP pod numerem DOK32890482