1JZ/2JZ sprzęgło STAGE1 1040Nm skrzynie BMW GS6-53DZ, GS6-53BZ, GS6X53DZ

  • Dodaj recenzję:
  • Dostępność: DOSTĘPNE
  • szt.
  • Cena netto: €1 049,17 €1 290,48

Oferujemy zestaw sprzęgła dwutarczowego wraz z adapterem łączącym silniki 1JZ 2JZ GE GTE ze skrzyniami biegów BMW wg tabeli zestawieniowej.

ZESTAW STAGE1 DEDYKOWANY DO SILNIKÓW GENERUJĄCYCH MAX 1040Nm momentu obrotowego. Potrzebujesz więcej mocy sprawdź ofertę na warianty STAGE2, STAGE3, STAGE4

komplet zawiera:

-adapter 17mm wykonany z bardzo wytrzymałego fortalu AW7075 dwukrotnie wytrzymalszego od popularnie stosowanego duralu aw2017a czy stal konstrukcyjną, podwójnie centrowany, na oryginalnych kołkach w silniku oraz otworach pozycjonujących w skrzyni biegów. Adapter wykonany całkowicie na frezarce CNC DMG, dokładność pozycjonowania adaptera na silniku 0,03mm.

-śruby montażowe do mocowania adaptera do silnika i skrzyni do adaptera

-lekkie koło zamachowe wykonane ze specjalnego stopu lotniczego AlMgZn+Ti monolityczne z osadzonym wieńcem zębatym rozrusznika w zestawie. Stop przekracza wytrzymałością stal C45 czy 40HM węglową stosowaną na części mechaniczne-dwie tarcze sprzęgła Performance 240mm na sztywnych podkładach obite kevlarem LUK 8090S

-przekładka ze specjalnej stali konstrukcyjnej stopowej, odporna na ścieranie i wysoką temperaturę

-Docisk sprzęgła SACHS

-sprężynowe tłumiki drgań

-śruby koła zamachowego klasa 12.9

-łożysko oporowe sprzęgła

-trzpień centrujący tarcze

Parametry koła zamachowego

Dedykowany do silników 1JZ 2JZ GE GTE FSE
Waga koła zamachowego 6.9kg
Materiał koła zamachowego Special Grade Aluminum Alloy AlZnMg+Ti
Średnica tarcz sprzęgła 240mm
Materiał cierny okładzin tarcz sprzęgłowych LUK8090S z dodatkiem kevlaru
Rozmiar wałka sprzęgłowego 32.5x35-26N
Maksymalny moment obrotowy STAGE1 - 1040Nm
Zastosowany docisk sprzęgła

SACHS 3082311341

Zalecane łożysko wyciskowe SACHS 3189600090

 

Dostępne konfiguracje adaptera

        Konfiguracja adaptera      
Model skrzyni BMW Występuje w modelach Typ silnika Rozmiar wałka sprzęgłowego Wariant 1 Wariant 2 Wariant 3 Wariant 4
6-th gear GS6-53BZ and Xdrive E82/E90-E93/E60-E64/ N54 32.5x35-26N zawiera

zawiera

   
6-th gear GS6-53DZ HGA E46 M57N 3.0d 32.5x35-26N zawiera zawiera    
6-th gear GS6-53DZ HGU/HGD/HGK/JGA/JGL E82/E90-E93/E60-E64/

M57N/M57N2 3.0d

N57 3.0d

32.5x35-26N zawiera      
6-th gear GS6-53DZ JGG E81/E82/E87/E88 (123d) N47/N47S 32.5x35-26N   zawiera    
6-th gear GS6-37BZ E46/E39/E85/E86/E81/E87/E90/E91/E60/E61/ N52/M54 23.13x29.13-22N zawiera zawiera    
6-th gear GS6-37DZ E46/E39/E85/E86/E81/E87/E90/E91/E60/E61/ M47/M47N/M47N2/N47/N47N2 23.13x29.13-22N zawiera zawiera    
6-th gear S6S-420G and SMG E46 M3 S54 28x35-10N zawiera zawiera   zawiera
5-th gear GS5-39DZ E46/E39 M57 3.0d 28x35-10N     zawiera

zawiera

5-th gear S5D-320Z, S5D-310Z, S5D-260Z E30/E36/E36 M3/E34/E39/E38/E46 M50/M52/S50/S52 23x29-10N    

zawiera

 

 

Wysyłka 10 dni roboczych

Sprzęgła całościowo są wyważane dynamicznie.

 

Sprzęgło zostało zaprojektowane specjalnie z myślą o ekstremalnych warunkach wytrzymałościowych oraz termicznych jakie występują w driftingu.

Wysilone silniki turbo generujące momenty obrotowe w okolicach 1000Nm dość często mają problemy z osiąganiem odpowiedniej mocy w dolnej partii obrotów, kierowcy używają wszelkich możliwych technik do podtrzymania odpowiednich obrotów silnika aby zapewnić osi napędowej odpowiednią prędkość obrotową. Warunki intensywnego kopania sprzęgłem sprawiają że koła zamachowe obciążone są ekstremalnie, często przeciążenia chwilowe sprzęgła znacznie przekraczają wartość momentu jakie są w stanie one przenieść.

Nasza konstrukcja jest 100% odpowiedzią na Wasze potrzeby, sami dysponujemy samochodem testowym w którym sprawdzamy wprowadzane na rynek rozwiązania.

ADAMAT system centrowania przekładki i kasowania luzu

Nasze sprzęgła wyposażone są w prosty opatentowany system tłumienia drgań przekładek stosowanych w sprzęgłach wielotarczowych. Z pewnością niejednokrotnie słyszałeś sprzęgło wielotarczowe z którego wydobywały się niepokojące odgłosy takie jak stuki. Wiemy jak bardzo potrafią one irytować użytkownika, nie masz pewności czy tak musi być czy coś się zużyło. Z naszym rozwiązaniem zapomnisz o tym że Twój układ napędowy wyposażony jest w wielotarczowe sprzęgło. Oprócz poprawy walorów użytkowych, tłumik drgań ma za zadanie wyeliminować zjawisko udaru które występuje miedzy ściankami przekładki będącej w kontakcie w kołem zamachowym. Zjawisko to występuje właśnie podczas kopnięcia sprzęgłem, gdzie następuje wysprzęglenie i zluzowanie przekładki w stosunku do koła i kolejnie jej uderzenie w ściankę oporową koła.

Kolejnym atutem jest zastosowany sprężynowy system centrowania przekładki po wysprzęgleniu, odpowiednio obliczone sprężyny pozwalają na szybkie przekładanie biegów tak jak w sprzęgłach jednotarczowych dzięki automatycznemu odsuwaniu przekładki od tarcz sprzęgłowych.

 

Nie jesteś pewien naszego rozwiązania, zapraszamy do nas na jazdę testową naszym E36 z silnikiem 2JZ-GTE, turbo BorgWarner S363SX-E, moc 650+ KM z tym rozwiązaniem.

Poniżej znajdziesz filmik z działania sprzęgła podczas wysprzęglania.

https://www.facebook.com/adam.walczak.7524/videos/pcb.2164016867005604/2164014117005879/?type=3&theater

2JZ GTE BorgWarner S363SX-E

 

 

 Zdjęcie przedstawia adapter do skrzyń w wariancie 2


Posiadamy profesjonalne biuro konstrukcyjne oraz 13 letnie doświadczenie w konstrukcji mechanicznej i analiz wytrzymałościowych FEM.

FEM analisys on single clutch flywhell

Uwaga!!! Rozwiązanie konstrukcyjne części roboczej koła zamachowego oraz przekładki z systemem tłumienia drgań zastrzeżone wzorem użytkowym w Urzędzie Patentowym RP pod numerem DOK32890482