1JZ/2JZ dwutarczowe sprzęgło EXTREME do skrzyń BMW 1000Nm 2x kevlar

  • Dodaj recenzję:
  • Dostępność: DOSTĘPNE
    Czas realizacji: 5 dni
  • szt.
  • Cena netto: €934,38 €1 149,29

Oferujemy zestaw sprzęgła dwutarczowego wraz z adapterem łączącym silniki 1JZ 2JZ GE GTE ze skrzyniami biegów BMW M50, S50, M52, S52, M54, S54, M57.

Sprzęgło zostało zaprojektowane specjalnie z myślą o ekstremalnych warunkach wytrzymałościowych oraz termicznych jakie występują w driftingu.

Wysilone silniki turbo generujące momenty obrotowe w okolicach 1000Nm dość często mają problemy z osiąganiem odpowiedniej mocy w dolnej partii obrotów, kierowcy używają wszelkich możliwych technik do podtrzymania odpowiednich obrotów silnika aby zapewnić osi napędowej odpowiednią prędkość obrotową. Warunki intensywnego kopania sprzęgłem sprawiają że koła zamachowe obciążone są ekstremalnie, często przeciążenia chwilowe sprzęgła znacznie przekraczają wartość momentu jakie są w stanie one przenieść.

Nasza konstrukcja jest 100% odpowiedzią na Wasze potrzeby, sami dysponujemy samochodem testowym w którym sprawdzamy wprowadzane na rynek rozwiązania.

2JZ GTE twin clutch anty vibration system

Nasze sprzęgła wyposażone są w prosty opatentowany system tłumienia drgań przekładek stosowanych w sprzęgłach wielotarczowych. Z pewnością niejednokrotnie słyszałeś sprzęgło wielotarczowe z którego wydobywały się niepokojące odgłosy takie jak stuki. Wiemy jak bardzo potrafią one irytować użytkownika, nie masz pewności czy tak musi być czy coś się zużyło. Z naszym rozwiązaniem zapomnisz o tym że Twój układ napędowy wyposażony jest w wielotarczowe sprzęgło. Oprócz poprawy walorów użytkowych, tłumik drgań ma za zadanie wyeliminować zjawisko udaru które występuje miedzy ściankami przekładki będącej w kontakcie w kołem zamachowym. Zjawisko to występuje właśnie podczas kopnięcia sprzęgłem, gdzie następuje wysprzęglenie i zluzowanie przekładki w stosunku do koła i kolejnie jej uderzenie w ściankę oporową koła.

Kolejnym atutem jest zastosowany sprężynowy system centrowania przekładki po wysprzęgleniu, odpowiednio obliczone sprężyny pozwalają na szybkie przekładanie biegów tak jak w sprzęgłach jednotarczowych dzięki automatycznemu odsuwaniu przekładki od tarcz sprzęgłowych.

 

Nie jesteś pewien naszego rozwiązania, zapraszamy do nas na jazdę testową naszym E36 z silnikiem 2JZ-GTE, turbo BorgWarner S363SX-E, moc 650+ KM z tym rozwiązaniem.

Poniżej znajdziesz filmik z działania sprzęgła podczas wysprzęglania.

https://www.facebook.com/adam.walczak.7524/videos/pcb.2164016867005604/2164014117005879/?type=3&theater

2JZ GTE BorgWarner S363SX-E

 

ZESTAW DEDYKOWANY DO SILNIKÓW GENERUJĄCYCH MAX 1000Nm momentu obrotowego, istnieje możliwość zastosowania wzmocnionych docisków do 1400Nm

komplet zawiera:

-stalowy adapter 15mm, podwójnie centrowany, na oryginalnych kołkach w silniku oraz otworach pozycjonujących w skrzyni biegów.

-śruby montażowe do mocowania adaptera do silnika i skrzyni do adaptera

-Nowe koło zamachowe ze specjalnego stopu lotniczego Al+Ti EXTREME monolityczne z osadzonym wieńcem zębatym rozrusznika w zestawie.

-dwie tarcze sprzęgła 240mm na sztywnych podkładach obite kevlarem LUK 8090S

-przekładka ze stali konstrukcyjnej stopowej, odporna na ścieranie i wysoką temperaturę

-Docisk sprzęgła SACHS

-sprężynowe tłumiki drgań

-śruby koła zamachowego

-łożysko oporowe sprzęgła

Wysyłka 15 dni roboczych

Sprzęgła całościowo są wyważane dynamicznie.

Po zakupie prosimy o informacje o wariancie skrzyni do jakiej stosujecie zestaw, przygotowujemy odpowiednie tarcze sprzęgłowe.

1 wariant skrzynia 5 biegów ZF z E36 328i, E46 328i, E46 330i, E39 528i lub E39 530i, zalecamy skrzynie zalewane olejem MTF - ozanczenia silników M50, S50, M52, S52, M54,

2-gi wariant - skrzynia 5 biegowa M57 z E46 330d,  E39 525d lub E39 530D - oznacznie silnika M57

3-ci wariant - skrzynia 6 biegów z E46 M3 GETRAG - oznaczenie silnika S54

Posiadamy profesjonalne biuro konstrukcyjne oraz 13 letnie doświadczenie w konstrukcji mechanicznej i analiz wytrzymałościowych FEM.

FEM analisys on single clutch flywhell

Uwaga!!! Rozwiązanie konstrukcyjne części roboczej koła zamachowego oraz przekładki z systemem tłumienia drgań zastrzeżone wzorem użytkowym w Urzędzie Patentowym RP pod numerem DOK32890482